• 01-10-2007, 21:55:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    güzel gözlemler şu sıra kazançlar o kdr değil ama tıklamalar sebebiyle iyi duruyor sanırım banlanmalar artınca süper olucak

    nse güzel bi fikir ve yazı eline sağlık..
  • 01-10-2007, 22:37:49
    #11
    başlık açmadım ama galiba geçen ay tek banlanan benim
    Ama , doğru tesbit , bende istisna oluyorum işte
  • 02-10-2007, 21:47:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    cmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık açmadım ama galiba geçen ay tek banlanan benim
    Ama , doğru tesbit , bende istisna oluyorum işte
    yanılıyorsun...
  • 02-10-2007, 21:52:32
    #13
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler..



    - Google ; Doğum Günü Nedeniyle ve 3 ay boyunca gerekli denetimi yapması ve dolar diğer paralar karşısında düşüşteyken google'da diğer şirketler gibi düşük dolardan vergi matrahını yükseltmek istediğinden bu ay banlama olmayacak , olsa bile 1-2 dedim. ve 1-2 bile olmadı... Bakınız : Adsense Ban Bölümü ? Başlık var mı ? 1-2...
    O benim o benim banlanan benim Geçen ay banlandığım için kendimi kutluyorum
  • 02-10-2007, 22:02:36
    #14
    Üyeliği durduruldu
    google kendi cebine fazladan girecek parayı başkasına niye dağıtsın yada hile yapana verecegi parayı niye devletine değilde hırsıza versin şu işin maliyesini detayıyla anlat.
  • 09-10-2007, 00:08:34
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet çok iyi bildi.bugün banlandım.!
  • 12-10-2007, 10:32:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bu gün çevremdeki çoğu kişi banlandı la mito.