• 11-01-2011, 16:20:30
    #1
    Son 2 gün içersinde 2 hesabım kapatıldı benimle birlikte yoldaş varmıdır
  • 11-01-2011, 16:22:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun dostum. Çok defa banlandığım için, artık kullanmıyorum.
  • 11-01-2011, 16:34:02
    #3
    Aynen artık bende kullanmayacagım
  • 11-01-2011, 16:40:30
    #4
    benide gece 4 de banlamışlar gitti bindolar
  • 11-01-2011, 16:53:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu nasıl iş anlamadım 4 hesabım banlandı ve hepsi 11 Ocak 2011 Salı, 4:07 de banlanmış
  • 11-01-2011, 16:57:33
    #7
    https://www.r10.net/google-adsense/79...-yiyenler.html

    benzer bi konu

    Geçmiş olsun arkadaşlar ..
  • 11-01-2011, 17:15:04
    #8
    Adsense kullanmasakmı artık ?
  • 11-01-2011, 17:46:27
    #9
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense kullanmasakmı artık ?
    bildiğin alternatif varsa kullanmayalım

    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl iş anlamadım 4 hesabım banlandı ve hepsi 11 Ocak 2011 Salı, 4:07 de banlanmış
    benden önce banlanmışsın benim ban saati 04:12