• 04-01-2011, 04:14:37
    #10
    Ban haksiz yere kendim 7 senedir adsense yayincisiyim iyiyi kötüyü azda olsa bilirim siteyi kim incelerse incelesin hic bir hata bulamaz zaten onaylamalari o site üzerinde,banin sebebini birisi bana anlata bilirmi kendilerie ikinci mail atisim
  • 04-01-2011, 05:07:29
    #11
    vatanist_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 3 hesap açtım hepsinide usülsüz tıklamadan dolayı banladı, fakat usülsüz banlama diye birşey yok 1 ayda 3cent kazanan sitede nasılbir usülsüzlük olabilirki.

    birini banladı birini açtım birini banladı birini açtım: ( 3. de yine aynı : ( google amca dedim bağrıma bastım ama beni sevmiyor : ( şuan arkadaşın adına arkadaşın adresine bir hesap açtım yine deneyecem fakat bu son.
    Sonuna kadar katılıyorum. Bende bekliyorum bakalım. İşin kötü tarafı hepde 80-90 dolarda banlıyorlar. Onlarda görürler herhalde burda yazılanları.