Ödeme Alabilir miyim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ödeme Alabilir miyim?
16
●
1.290
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
Ödeme Alabilir miyim?
1
2
18-12-2010, 14:59:35
#1
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Merhabalar,
Dün hesabım durdurulmuş. Kasım ödemesini alabilir miyim?
18-12-2010, 15:01:45
#2
Erdem
Dün ve önceki gün epey kişinin hesabı banlandı.%99 alınmaz
18-12-2010, 15:02:13
#3
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Tüh ya
18-12-2010, 15:07:49
#4
Ulusoy
Geçen ay bende ayın 17sinde durduruldu alamadım boşuna apuk supuk polemiklere girip verirler şu yapar falan filanlara inanıpta kendini avundurmaa vermiyorlar abicim..
18-12-2010, 15:37:11
#5
ademoooz
Benim de dün domain'im banlanmış, dün google'e bişey girdi galiba acısını milletten çıkarıyor
18-12-2010, 15:49:33
#6
M6K
Maalesef alamazsın kardeşim.
18-12-2010, 15:58:30
#7
Mehemmet
Büyük bir ihtimal alamazsın. Umut vermek istemem ama alındığı da görülmüş.
18-12-2010, 15:59:55
#8
monami
depooyun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim de dün domain'im banlanmış, dün google'e bişey girdi galiba acısını milletten çıkarıyor
Pardon Arkadaşlar Ama, Süper Cevap ya. D:
18-12-2010, 16:06:58
#9
TeQNyC
Gecmis olsun alman zor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler