Banlanırmıyım kine :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Banlanırmıyım kine :D
23
●
1.368
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
Banlanırmıyım kine :D
1
2
3
15-12-2010, 16:07:03
#10
Adsense
Üyeliği durduruldu
Gwindor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam çok art niyetlisin ben reklam yerleşimimden bahsediyorum
Acaba neyse ama gönlüm banlanmamanız inş
15-12-2010, 16:07:07
#11
myqatsel
resim yanına adsense koymanın(bitişik) sözlükteki ilk anlamı= adsense ban'dır
15-12-2010, 16:08:07
#12
cyberalone
Gwindor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vay be 4 yıllık adsense hesabım bu benim en iyisi o resimleri reklamların yanından çekeyim
Benimde adsense heesabım 4 yıllık ve banlamaya gelince acımıyor
Hesabı kapatmıyor ama site gidiyor.
15-12-2010, 16:08:35
#13
Sinanak
risklinin de ötesinde böyle bu şekilde yapıp banlanan birisini tanıyorum
15-12-2010, 16:09:52
#14
Yoncalar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
% 51 ban
15-12-2010, 16:11:14
#15
Gwindor
evet ilk yorum yapan arkadaş umutlandırdıysada acı sonu şimdiden görebiliyorum o resimleri kaldırıcam
( ama reklam yerleşimi için çok uğraştım tablodan tabloya satırdan satıra simetrik hesaplarla koydum o resimleri ben şimdi nasıl kaldırıcam
)
15-12-2010, 16:20:45
#16
OLCAYTO85
Türk akıllıdır zekidir ama google da çalışan Türklerde var
15-12-2010, 16:24:54
#17
kral18
Üyeliği durduruldu
Çizgi çekersen banlama olmaz bildiğim kadarıyla.
15-12-2010, 16:25:25
#18
Gwindor
öyle bi tablo yapısı yapmışım ki bi kod çıkarıyom komple kayboluyor reklam alanı
bunlar bir birlerine bağlanmış artık ayırmasakmı sevenleri
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler