Bu Yerleşim Sizce Nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Yerleşim Sizce Nasıl?
0
●
377
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
Bu Yerleşim Sizce Nasıl?
06-12-2010, 16:20:54
#1
MuratKARAKAYA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Boş vakit buldukça ilgilendiğim siteme boş durcağınan adsense kodlarımı koyayım dedim
yerleşimi sizce nasıl ayrıyeten son konuya da koysam ban yer miyim
site :
Murat Karakaya
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler