• 21-11-2010, 18:21:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar arkadaşlar,

    Flash oyun sitelerinde Adsense kullanılmasının sakıncası var mı acaba? Banlanma gibi bir durum olur mu?

    Teşekkürler
  • 21-11-2010, 18:40:50
    #2
    3 tane hesabım gitmişti ama benim banlanma sebeplerim çekemeyenlerin gereksiz tıklaması diye düşünüyorum. daha önceden 3 4 defa ödeme almıştım.
  • 21-11-2010, 19:01:37
    #3
    Gereksiz tıklamalar için koruma var diye biliyorum. Yanılıyor muyum yoksa? Adsense'in bu konuda kesin birşeyi var mı yasaktır yada değildir diye?

    Teşekkürler
  • 21-11-2010, 19:06:07
    #4
    bende koruma var diye biliyorum ama şimdiye kadar beni korumadı adsense zaten korusaydı aynı sebeple 3 hesapda gitmezdi.
  • 21-11-2010, 19:20:52
    #5
    ne sebeple banladığını bilmiyorum ama bende banlanmıştım.Dikkat et derim
  • 21-11-2010, 21:43:52
    #6
    Teşekkürler arkadaşlar. Biraz daha araştırmam lazım sanırım bu konuyu.
  • 21-11-2010, 23:26:09
    #7
    Flash oyun sitelerinde adsense kullanımı yasak değil. Flash oyun sitem için reklam yerleşim önerileri almıştım google yetkililerinden. (3-4 sene oldu)

    Tabiki genel kurallara uyulması gerek. Mesela oyun öncesi reklam yasak.
  • 22-11-2010, 04:55:02
    #8
    hiç bir sakıncası yok rahatlıkla kullanabilirsiniz. ama pek kazanç saglamıyor açıkcası flash oyun siteleri.
  • 24-11-2010, 21:41:56
    #9
    kardeş oyun öncesi reklam ne demek acıklar mısın?