banlandım :s - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
banlandım :s
19
●
1.215
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
banlandım :s
1
2
3
17-11-2010, 17:00:16
#10
DoganKartal
devils adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben direk hile yaptım.
ama geçen ay ufak bir miktar almıştım
Bu ay geçen ay aldığımın 8 katı olunca galiba google 'ın zoruna gitti
Geçmiş olsun
17-11-2010, 17:13:17
#11
tanerokutan
Geçmiş olsun. Bir kere yaşadım ve akıllandım. Artık kurallara uygun davranıyorum.
17-11-2010, 17:16:02
#12
devils
WebLOADER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kardeşim geçmiş olsun ödeme alamazsın büyük ihtimal.
Konu dışı ama kaç $ dı alacagınız ödeme ?
2,3k$ kadar birşeydi.
17-11-2010, 17:19:29
#13
PROFESSIONAL
bugün banlansaydın bi ihtimal belki ama 2 gün önce ise hiç zannetmiyom
17-11-2010, 17:29:33
#14
zoizo
geçmiş olsun devils banlanmak can sıkıcı bir durum
17-11-2010, 17:36:56
#15
devils
zoizo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun devils banlanmak can sıkıcı bir durum
sıkıcı dışında birde insanın hayallerini alıp götürmesi yokmu ah ahhh
17-11-2010, 17:46:40
#16
Montrey
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende dün banladım 3.5K $ gitti. :/ ALamam sanırım.
17-11-2010, 17:50:01
#17
teknohaberci
devils adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben direk hile yaptım.
ama geçen ay ufak bir miktar almıştım
Bu ay geçen ay aldığımın 8 katı olunca galiba google 'ın zoruna gitti
devils adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sıkıcı dışında birde insanın hayallerini alıp götürmesi yokmu ah ahhh
Hem hile yapıp hem de umutlanmak.. Hile yapan banlanır, hayal kurmasaymışsın keşke.
17-11-2010, 17:51:33
#18
Yeehee
Üyeliği durduruldu
hocam nasıl hile yaptın pm atar mısın
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler