• 17-11-2010, 17:00:16
    #10
    devils adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben direk hile yaptım.

    ama geçen ay ufak bir miktar almıştım

    Bu ay geçen ay aldığımın 8 katı olunca galiba google 'ın zoruna gitti
    Geçmiş olsun
  • 17-11-2010, 17:13:17
    #11
    Geçmiş olsun. Bir kere yaşadım ve akıllandım. Artık kurallara uygun davranıyorum.
  • 17-11-2010, 17:16:02
    #12
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim geçmiş olsun ödeme alamazsın büyük ihtimal.
    Konu dışı ama kaç $ dı alacagınız ödeme ?
    2,3k$ kadar birşeydi.
  • 17-11-2010, 17:19:29
    #13
    bugün banlansaydın bi ihtimal belki ama 2 gün önce ise hiç zannetmiyom
  • 17-11-2010, 17:29:33
    #14
    geçmiş olsun devils banlanmak can sıkıcı bir durum
  • 17-11-2010, 17:36:56
    #15
    zoizo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun devils banlanmak can sıkıcı bir durum
    sıkıcı dışında birde insanın hayallerini alıp götürmesi yokmu ah ahhh
  • 17-11-2010, 17:46:40
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende dün banladım 3.5K $ gitti. :/ ALamam sanırım.
  • 17-11-2010, 17:50:01
    #17
    devils adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben direk hile yaptım.

    ama geçen ay ufak bir miktar almıştım

    Bu ay geçen ay aldığımın 8 katı olunca galiba google 'ın zoruna gitti
    devils adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıkıcı dışında birde insanın hayallerini alıp götürmesi yokmu ah ahhh
    Hem hile yapıp hem de umutlanmak.. Hile yapan banlanır, hayal kurmasaymışsın keşke.
  • 17-11-2010, 17:51:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hocam nasıl hile yaptın pm atar mısın