Oyun sitesi olan arkadaşlar sitenizde ki genel tıklama oranı nedir arkadaşlar?
Benimki % 3 küsürlerde seyir ediyordu uyarı aldı reklamları oyundan biraz uzaklaştırdım % 2 ila 2,50 arasında seyir etmeye başladı ama buna rağmen Ban yedi? Tabi tıklama oranından dolayı değil.. Reklam yerleşiminden dolayı..Flash oyuna reklamlar çok yakın olduğu için banlandı...
Uzak olunca da tıklanma oranı az oluyor... Sizin sitelerinizde ki tıklama oranı nedir?
Tıklama oranınız yüksekse sizin siteleriniz de manuel incelemeye alınabilir aklınız da olsun!
Reklam yerleşiminden Ban!
7
●731
- 13-11-2010, 22:28:43Geçen bir makale vardı, 150px olmak zorunda flash oyun ve reklam arasında diye. Ondan banlanmış olabilir.aeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun üstadım. - 14-11-2010, 01:23:28Üyeliği durdurulduhttp://adsense-tr.blogspot.com/2010/...eme-dogru.html lütfen okuyun.
- 14-11-2010, 03:54:44Tavsiye ediliyor illa olacak diye birşey yok. Ama reklamlar flashlardan uzak tutulunca ve içerikle güzel harmanlanınca çok güzel rakamlar veriyor. Millet 0.01 alırken ben 0.05-7 arası alıyordum.taylan2805 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle