• 09-09-2010, 08:59:30
    #19
    Tüh az buz da para gitmemiş. Bayram günü çakallık yaparsan böyle olur
  • 09-09-2010, 09:01:00
    #20
    Bir de taktiği PM ile istiyor millet kafayı yiycem.. Konuyu açan kardeş, iyi olmuş sana.. Haksız olduğun her hesabın banlanır inşallah..
  • 09-09-2010, 09:02:46
    #21
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    not : haklı yere banlandım
    Kendi düşen ağlamaz gardaş
  • 09-09-2010, 09:03:16
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Adsense'i sorunsuz kullanmanın en garanti yolu;

    1 ay para almak 1 ay almamaktan geçiyor bence çünkü her ay düzenli bir para alan Türk kullanıcılar her zaman göze batıyor. Şahsen ben 1 ay kasıyorum reklamı birikiyor 1 ay sonraki ay kazanç sağladığım siteye 1 tane bile adsense reklamı koymuyorum bu şekilde biraz daha garantide oluyor en azından kasada ki para yanmıyor. (Büyük kesintiler oluyor ama kalana şükür )
  • 09-09-2010, 09:11:24
    #23
    salık olsun heran bizde aynısını yazabiliriz buraya
  • 09-09-2010, 10:32:50
    #24
    CinayetSebebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense'i sorunsuz kullanmanın en garanti yolu;

    1 ay para almak 1 ay almamaktan geçiyor bence çünkü her ay düzenli bir para alan Türk kullanıcılar her zaman göze batıyor. Şahsen ben 1 ay kasıyorum reklamı birikiyor 1 ay sonraki ay kazanç sağladığım siteye 1 tane bile adsense reklamı koymuyorum bu şekilde biraz daha garantide oluyor en azından kasada ki para yanmıyor. (Büyük kesintiler oluyor ama kalana şükür )
    Alakası yok dostum. Kazançlarını boşuna düşürme. Koy reklamını al her ay ödemeni. Banlayacak olsa banlar zaten senin koyup koymamana mı bakacaklar
  • 09-09-2010, 10:36:52
    #25
    samet_M adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakası yok dostum. Kazançlarını boşuna düşürme. Koy reklamını al her ay ödemeni. Banlayacak olsa banlar zaten senin koyup koymamana mı bakacaklar
    Doğrudur

    Ayrıca geçmiş olsun illegal bi durum var sanki
  • 09-09-2010, 11:16:25
    #26
    Üyeliği durduruldu
    koroglu14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salık olsun heran bizde aynısını yazabiliriz buraya
    çaktırma
  • 09-09-2010, 12:43:49
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklı yere banlandığını kabul eden birini gördüm ya ölsem de gam yemem
    Al benden de o kadar