Adsense'i sorunsuz kullanmanın en garanti yolu;
1 ay para almak 1 ay almamaktan geçiyor bence çünkü her ay düzenli bir para alan Türk kullanıcılar her zaman göze batıyor. Şahsen ben 1 ay kasıyorum reklamı birikiyor 1 ay sonraki ay kazanç sağladığım siteye 1 tane bile adsense reklamı koymuyorum bu şekilde biraz daha garantide oluyor en azından kasada ki para yanmıyor. (Büyük kesintiler oluyor ama kalana şükür

)