• 05-08-2010, 13:52:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site ban durumlarında 301 redirect ile siteyi bansız domaine taşıdığımızda oraya adsense koymak suçmu değilmi ? bilginiz varmı acaba?
  • 05-08-2010, 14:22:18
    #2
    kullanılabilir diye biliyorum . suçmu değilmi orasını bilmiyorum
  • 05-08-2010, 15:40:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sonuçta önceki domain banlandıysa yeni domainin de banlanma olasılığı var tabi ki ancak ne zaman çakarlar bu durumu o önemli..ya da banlanma sebebini yeni domainde ortadan kaldırırsan bişe olmaz diye düşünüyorum
  • 05-08-2010, 16:36:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kullanabilirsin ama arkadaşın dediği gibi neden banlandığını biliyorsan diğer domainde o nedeni yok etmen gerek yoksa kısa sürede o domainde banlanır.
  • 05-08-2010, 16:46:52
    #5
    Kullan sorun olmaz ama içeriğinde (etiketlerinde vs) *****, marez içerikler varsa temizle yeni domainde güme gitmesin
  • 05-08-2010, 18:52:29
    #6
    yok hocam ya illegal bişeyde yoktu reklamların üzerinde kategoriler butonu vardı ondan banlamışlar, bende farketmedim ondan olduğunu, şimdi bunu yapıpda hesabı banlatmakdan korkuyorum :S mail attım cevap verende olmadı.