• 26-07-2007, 17:00:23
    #10
    kötü olmuş.. geçmiş olsun kardeş
  • 26-07-2007, 17:06:01
    #11
    Misafir
    Öncelikle Geçmiş Olsun.

    Geçersiz tıklama .. sadece birilerinin tıklaması anlamına gelmez.
    Reklamverenin canını sıkabilecek tüm davranışlar ; Geçeriz Tıklama kategorisine girer..

    Şimdi Sizin de dediğiniz gibi Konu : Saçma Bir Ban daha ..

    Konuyla ilgili çok başlık olduğundan kilitliyorum