• 20-03-2010, 14:02:04
    #1
    googel dan yasaklandım maıl gonderdık demısler ama maıl gelmemıs nedendir acaba?
  • 20-03-2010, 14:08:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    milyon sebebi olabilir...
  • 20-03-2010, 14:09:23
    #3
    Dur sihirli küreme bakıyorum.
  • 20-03-2010, 14:11:31
    #4
    banlandiysan bu iş bitmiştir arkasını kurcalamana bile gerek yok kişisel görüşüm
  • 20-03-2010, 14:15:15
    #5
    google adtech degil, sebebsiz adam banlasın vardır bir sorun banlamıştır.
    Geçmiş olsun.
  • 20-03-2010, 15:04:34
    #6
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google adtech degil, sebebsiz adam banlasın vardır bir sorun banlamıştır.
    Geçmiş olsun.
    haklısın .
    acaba benım arada reklamlara tıklamam olkabılır mı ya da bırısı bana düşmanlık ıcın reklamlara çok tıklamıs olabılır mı ?
    bu ısın gerı dönuusu yok mu yanı
  • 20-03-2010, 15:08:54
    #7
    Arada kendi reklamlarına tıklamam demişsin. Neden bu işte...
  • 20-03-2010, 15:16:33
    #8
    kacar82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada kendi reklamlarına tıklamam demişsin. Neden bu işte...
    tüh gerı donus yok mu
  • 20-03-2010, 15:17:37
    #9
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın .
    acaba benım arada reklamlara tıklamam olkabılır mı ya da bırısı bana düşmanlık ıcın reklamlara çok tıklamıs olabılır mı ?
    bu ısın gerı dönuusu yok mu yanı
    5 yıllık hayatımda ban yiyipde ban açtıran görmedim dönüş yok