• 06-02-2010, 01:49:53
    #1
    Arkadaşlar ben ilk adsense reklamlarını siteme koyduğumda bi 7 8 kere kendi reklamlarıma tıkladım. sonradan öğrendim ki bunu yapmak yasakmış acaba ban atarlar mı ? bir gönlümü ferahlatın lütfen merak ediyorum gerçekten hesabımın sonu ne olur sizce ? Banlamazlar dimi
  • 06-02-2010, 01:51:53
    #2
    Tamamen şansına diye düşünüyorum
  • 06-02-2010, 01:54:50
    #3
    axicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen şansına diye düşünüyorum
    Deme yav
  • 06-02-2010, 01:55:49
    #4
    Aynen Şans Meselesi
  • 06-02-2010, 02:02:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Daha tıklama bişey olmaz, birazda şans olacak arkadaşlar haklı

    Yazının tamamı kalın olması yasaktır.Düzelt yoksa ceza yersin yönetici arkadaşlardan
  • 06-02-2010, 02:06:14
    #6
    Yazınızın tamamını bold yazmayın.Şimdilik uyarıyorum.