Google nasıl zengin oldu ki hocam
Kızmıcam diyorum ama kızıyorım işte böyle magdurları gördükçe,
Ben hiç bişey yapmamama ragmen 250$ boşa gitti. Pin gelmeden önceki gün ban yedim, neyse kardeş sanada geçmiş olsun..
bence en iyisi googleye hayır kampanyası baslatmak adamların spam sayfa yapan siteleri sandbox a dusmuyor benim 35 000 sayfalanmış forum 2 gun once 21 000 bugunde 15 000 e dustu
spam dan anlamam da kaldırırım kelimeyi önemli değil.Ya insan hiç olmassa bi uyarı maili atar şöyle şöyle diye 7-8 aylık hesap her ay 200-300 ytl kazanıodum.Site dedicaded sunucuda onun parasını karşılıyodum ne güzel ne yapcam şimdi bilmiyorum.