Haksız Banlandım
0
●474
- 29-12-2009, 02:56:38Merhaba arkadaşlar cidden bu söz "Haksız Banlandım" ciklet oldu diyebiliriz. Adam hile hurda yapar gelir r10 a haksız banlandım der. Tabi haksız banlanlarda vardır ama bu kişiler ise istisnadır. Herkes haksız banlandı diye bir olay yok. adam sitesinde mp3 indirir dinletir ban yer haksız banlandım. Adam msn den yazar. akşama kadar, kanka gir şuraya reklama tıkla ardından gelir haksız banlandım. En önemlisi ise pişkin pişkin Adsense de 5 defa banlandım bilerek banlıyorlar gibi cümlelerdir. Zaten adsense banlanan kişinin hesap açmasını etik bulmaz. Yani banlanan kişinin bir daha hesap açması yasaktır. Ve hem hesap açar hemde pişkin pişkin 7 8 defa banlandım diyenler bulunmakta. Arkadaşlar bide mantık yönünde düşünelim adamın biri gelmiş yazmış 1000tl bulunan hesabım banlandı şimdi bize gelen tık başı 0,5 0,3 0,1 gelir ama Yayıncı adsense ye tık başı 1$ 2$ gibi meblalar öder yani 1000tl için adsense 2000tl ve çok daha üstü bir mebla kazanmıştır. Yani diyelim siz bir toptancısınız ve malı 1000tl den alıp hiç yorulmadan 2000tl ye satıyorsunuz ? hiç yumurta verilen tavuğu kesermisiniz? Yani arkadaşlar Google bizim kazandığımız 3 kuruşdan daha çok kazanıyor bu işten keyif için ban atmaz. Ama haksız hiç kimse ban yememiştir diye bir şey de yoktur başta dediğim gibi istisnalar bulunmaktadır. ve Ben bu Forumda Yıllarca Adsense den Büyük Meblağlar Kazanmış Kişiler tanıyorum. zaten Adsense kolay kolay ödemeyi geçiktirmez. İstisnalar olabilir tabi bu konudada ama ya araya bayram girmiştir yada o tür şeylerdir. Yani Lütfen Kaliteli Firmaları Lekelemeyelim...