Öncelikle eğer hile yapmadıysan panik yapma en azından uyarı maili göndermişler,adamlara şöyle de(tabi hile yapmadıysan)
Bu tıklamlar kesinlikle şahsım tarafından yapılmamış,yaptırılmamıştır.Sizinle iş birliğine sonuna kadar hazırım.Benden ne tür bilgiler isterseniz (site istatistikleri v.s) elimden geldiğince verebilirim.
Böyle iş birliğine açık olursan onlarda olur,sonuçta onlarda insan her ne kadar bazen gereksiz hesaplar kapatsalarda.
Geçersiz tıklamalar varmış?
13
●1.289
- 16-05-2007, 23:14:00Üyeliği durduruldubana da aynı mail geldi ama banlanıcaz dememek lazım en azından iyimser olmak lazım, bazılarına hiç uyarı gelmeden ban geliyor.. böyle bir durumda dendiği gibi adamlarla iletişim içinde olup, iş birliği yapmak lazım iyi niyet göstermek lazım
