Adamlar kafayı iyi kullanıyor vallai adwors veriyor.) 100 tl yüzbinlerce kişide bu kuponlardan var ve 7 tl ye aktive ediliyor! Kimbilir ne kadar kişi aktive ediyor? peki googlenin kaybı ne? iki tık mı?

vallai adamlara helal olsun süper düşünmüşler...
Arkadaşa gelince bende adsense kullanıcısıyım ilk zamanlar bende çok para kazanmak için böyle bir yola başvurdum hile ile 5-10 tıka 2-3$ alıyordum ki ilk ödeme yapılacağı anda banlandım .) şu an sahtecilik yok aylardır çatır çatır google ödemeyi yapıyor...