• 11-12-2009, 22:53:01
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Markers24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartma sende yuh.

    Google senin üç kuruşuna göz dikti,bunun ince hesabını yaptı seni dolandırıyor. Bu mu senin kocaman bir sektörün babası hakkında düşüncelerin.
    google adsense bir ara kullandım hesabımda duruyor. Ne savunurum, ne kötülerim.

    Ama üç kuruşlarda yayıncı sayılarına oranlayınca trilyon oluyor.
  • 11-12-2009, 23:01:06
    #20
    benim 3 5 kurusum x binlerce adsene ayni sekil banli : SEKTÖRÜN BABASI
    Benim gibi kactane bu sekil dolandirilina var tek ben olsam dedigin dogru! Bugün benim gibi 1000 eurosu dolandirilan en az 10000 tane adam vardir car bakalim o 10000 tane 1000 necikacak orataya kocum benim!Bide adwordsculardan aldigida cabasi!
  • 11-12-2009, 23:17:50
    #21
    Üyeliği durduruldu
    babacan22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim 3 5 kurusum x binlerce adsene ayni sekil banli : SEKTÖRÜN BABASI
    Benim gibi kactane bu sekil dolandirilina var tek ben olsam dedigin dogru! Bugün benim gibi 1000 eurosu dolandirilan en az 10000 tane adam vardir car bakalim o 10000 tane 1000 necikacak orataya kocum benim!Bide adwordsculardan aldigida cabasi!
    o 100 TL'lik kuponları 7 tl aktivasyon ile dağıtıp sonra 93 TL cebinden adsense kullananlara dağıttığını düşünmek bana pek inandırıcı gelmiyor açıkcası.
  • 11-12-2009, 23:21:50
    #22
    never_fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google türkiyeye karşı atağa geçti benim tahminim kesilen vergi borcunu milleti banlayarak tık saymayarak geri alacak
    dediği doğru herkes 2 ay önce normal veriyordu, şimdi çok düşürdü diye bahsediyor. Bunu ben kedi hesablarımda da çok net görüyorum. çok büyük kısıtlama yapıyor adsense.
  • 11-12-2009, 23:24:08
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar kafayı iyi kullanıyor vallai adwors veriyor.) 100 tl yüzbinlerce kişide bu kuponlardan var ve 7 tl ye aktive ediliyor! Kimbilir ne kadar kişi aktive ediyor? peki googlenin kaybı ne? iki tık mı? vallai adamlara helal olsun süper düşünmüşler...

    Arkadaşa gelince bende adsense kullanıcısıyım ilk zamanlar bende çok para kazanmak için böyle bir yola başvurdum hile ile 5-10 tıka 2-3$ alıyordum ki ilk ödeme yapılacağı anda banlandım .) şu an sahtecilik yok aylardır çatır çatır google ödemeyi yapıyor...