• 24-08-2009, 23:34:39
    #1
    Arkadaşlar öncelikle selam 2 yıllık adsense kullanıcısıyım ama bir türlü fırsatım olmamısdı kullanmaya 1 hafta önce site açdım ve istatistiklerimin genel oranı şöyle ;

    1.001 22 2,20% 4,11 $ 4,11 $

    ama 2 tane kanal açtım şimdi benim sorum şu kanalımın birisinde az gösterim çok tıklama var yani şöyle ;

    131 13 9,92% 18,71 $ 2,45 $

    acaba adsense tarafından bir problem olabilirmi bu sayfa to oranları falan yani biri açıklama yapabilirse sevinirim teşekkürler...
  • 24-08-2009, 23:35:54
    #2
    hile yoksa sorun olmaz
  • 24-08-2009, 23:40:08
    #3
    Hileden kastınız nedir acaba ? bunlar benim sitemde devamlı takılıcak arkadaşların tıkları problem olmaz herhalde günlük tıklanırsa ?
  • 24-08-2009, 23:41:16
    #4
    Olur, belli kişiler sistematik olarak tıklarlarsa banlanırsınız googlea bildirmdiğiniz taktirde böyle bir şüphenizden
  • 24-08-2009, 23:46:02
    #5
    Kurumsal Backlink SEO
    bundan birşey olmaz yahu ) 2 gün önce şerefsizler tıklamış benimkinde 2 bin tık senin ki 13 -25 arası hiç bişe olmaz sayfa to dada sorun yok yalnız söyle arkadaşlarına fian hergün tıklamasınlar sadece 1 kez tıklasınlar oda reklamı görür görmez degil min. bi 2 içerik gezsinler sonra reklamın üstünde mausla 15 saniye gezdirip öyle tıklasınlar)
  • 24-08-2009, 23:49:22
    #6
    Anladım, Newyork geçmiş olsun bu arada arada öyle haysiyetsizler oluyor ilginiz ve önerileriniz için teşekkürler.
  • 25-08-2009, 00:06:45
    #7
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan birşey olmaz yahu ) 2 gün önce şerefsizler tıklamış benimkinde 2 bin tık senin ki 13 -25 arası hiç bişe olmaz sayfa to dada sorun yok yalnız söyle arkadaşlarına fian hergün tıklamasınlar sadece 1 kez tıklasınlar oda reklamı görür görmez degil min. bi 2 içerik gezsinler sonra reklamın üstünde mausla 15 saniye gezdirip öyle tıklasınlar)
    Garip garip akıllar vermeyin. Bu şekilde olduğunda googlea mail atmazsanız birşeylerden şüphelendiğinizde google banlıyor. Bu arkadaş gelip foruma banlandım diye knou açtığında görürüz hep beraber
  • 25-08-2009, 00:09:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garip garip akıllar vermeyin. Bu şekilde olduğunda googlea mail atmazsanız birşeylerden şüphelendiğinizde google banlıyor. Bu arkadaş gelip foruma banlandım diye knou açtığında görürüz hep beraber
    +++++++++++ katılıyorum ++++++++++++


    Devamlı takılıyordan kastın ne dostum yani benim arkadaşlarım düzenli olarak tıklıyorlar demek istiyorsun galiba
  • 25-08-2009, 00:17:12
    #9
    Peki googleye nasıl bildiricez bu durumu ?