Ve dün rekorumu kırdım - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ve dün rekorumu kırdım
23
●
1.978
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
Ve dün rekorumu kırdım
1
2
3
14-08-2009, 11:50:21
#19
Hibrahim
Her gün farklı rekorlar kırarsın abi inşallah
14-08-2009, 11:53:58
#20
DarkStyLe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kazancının azalmamasını dilerim.Allah hayırlı kazanç nasip etsin..
14-08-2009, 12:04:52
#21
alicanck
Hayırlı olsun abi, bol kazançlar
14-08-2009, 12:09:16
#22
ruvec
Allah'tan daha fazla kazanmanızı dilerim, bol kazançlar.
14-08-2009, 12:31:35
#23
Werewolf
Bol kazançlar =) 1 ayda 2 dolar kazandım bende :| bu bir rekor kazanmama rekoru
14-08-2009, 12:35:09
#24
Aktifhosting
arkadaşlar ben adsense'yi unuttuğum an kazanmaya başladım tecrübelerimi sizlerle paylaşmak isterim.
sitemi adsense için değil ziyaretci için uyarladım bence denemelisiniz.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler