• 11-07-2009, 14:21:54
    #1
    Arkadaşlar elimdeki veritabanı ile site kursam, ziyaretçi elde etsem, google reklamı koysam tıklansa bir gelir elde eder miyim?Yoksa biraz gelirden sonra ban mı yerim?
  • 11-07-2009, 19:47:04
    #2
    yemezsin
  • 11-07-2009, 21:29:32
    #3
    Yorumun için teşekkürler.Rep sayın ve mesaj sayın bana güven verdi
  • 12-07-2009, 01:06:01
    #4
    rica ederim.c/p tabiki iyi birşey degil yani tavsiye etmiyorum ama banlanmaklada alakası yok.ama orjinal içerikdeki aldıgın kazançla aynı olmaz,daha düşük olur onuda düşünmek gerekir
  • 16-07-2009, 02:05:45
    #5
    Bir sorun olmaz tabi ki.