Arkadaşlar elimdeki veritabanı ile site kursam, ziyaretçi elde etsem, google reklamı koysam tıklansa bir gelir elde eder miyim?Yoksa biraz gelirden sonra ban mı yerim?
rica ederim.c/p tabiki iyi birşey degil yani tavsiye etmiyorum ama banlanmaklada alakası yok.ama orjinal içerikdeki aldıgın kazançla aynı olmaz,daha düşük olur onuda düşünmek gerekir