Bugün banlandım 22 şubat :(
17
●1.783
- 22-02-2007, 18:36:12Üyeliği durdurulduarkadaşlar az önce mailime baktım hesap kapatılmış sebep site içeriği uygun değilmiş Ama 2 ay EFT ile ödememi almıştım içinde söylemesi ayıptır 800$ civarı para vardı. sorum şu : bu parayı bu ay alabilirmiyim yoksa napmam lazım. teşekkürler
- 22-02-2007, 18:43:35https://www.r10.net/google-adsense/38...(resimli).html
bu konuda belirtmiştim
türkçe içerik için cok yuksek mebla alıyorsun dıye
google böyle ,elden bişey gelmıyor
- 22-02-2007, 18:47:01Geçmiş olsun hellgatelondon,gerçekten hesabınız kapatılmasının yanında içerdeki kalan parada üzüntüye sevkedici fakat yapacak fazla bir şey yok şu dakikadan itibaren...Maalesef ödeminizi alabilmeniz için "ödeme işlemde"olması gerekir (en azından ben öyle biliyorum)...Birde mahsuru yoksa siteni görebilirmiyiz.
- 22-02-2007, 18:50:16Üyeliği durduruldugoogle böyle yapa yapa bugünlere geldi

geçmiş olsun... - 22-02-2007, 18:51:16Üyeliği durdurulduolsun ister marez ister ***** olsunisterse poket olun tr siteolsun fark etmez ayın 16 sından sonra banlanmışsın büyük ihtimalle ödeme işlemde idi eğer eft hesabım ve pinin doğrulandı isetabii ki bu durumda paranı alırsın kendimden biliyorum 1300$ yandı diye üzülmüştüm para gelince ağzım açık kaldı 6. aydabanlanmıştım 6ay para almıştım yine de
