arkadaşlar az önce mailime baktım hesap kapatılmış sebep site içeriği uygun değilmiş Ama 2 ay EFT ile ödememi almıştım içinde söylemesi ayıptır 800$ civarı para vardı. sorum şu : bu parayı bu ay alabilirmiyim yoksa napmam lazım. teşekkürler