• 24-08-2023, 05:29:46
    #1
    Uzun zamandır app reklamlarında facebook kullanıyorum , google admob banım var , dolayısıyla da adsense de gitti.

    Soru 1 : politika ihlalinden kapanan hesapların açılma şansı var mı ( hesabı ads drive vb bir çok yerde aktif kullanıyorum)

    soru 2 : hesabı açamazsak eşimizin adına vb mi açmalıyız yoksa hesap mı almak gerekir , son adsense durumlarını bilmiyorum.

    soru 3 : yanılmıyorsam google ciddi derecede ip vb takibi yapıyor , aynı pc den yeni açılan hesaba girersem sorun yaratır mı ? Sunucudan mı girmek lazım ?
  • 24-08-2023, 05:38:50
    #2
    Benim şahsen bütün riskleri kaldırmak adına önerim şu yönde olur;

    0 HDD ya da 0 SSD alıp mac hwid gibi durumlardan kurtulmak.
    Temiz İnternet ip'si almak.
    Daha önce adsense ile bağlantısı olmayan birisinin adına adsense almak. (Gmail hesabı eski olursa daha sağlam olacağını düşüyorum.)

    Bilgisi olan başka arkadaşlar varsa aynı şekilde benim de ufkumu genişletebilir. Geçmiş olsun. Bol kazançlar.
  • 24-08-2023, 05:41:39
    #3
    Reveloper
    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şahsen bütün riskleri kaldırmak adına önerim şu yönde olur;

    0 HDD ya da 0 SSD alıp mac hwid gibi durumlardan kurtulmak.
    Temiz İnternet ip'si almak.
    Daha önce adsense ile bağlantısı olmayan birisinin adına adsense almak. (Gmail hesabı eski olursa daha sağlam olacağını düşüyorum.)

    Bilgisi olan başka arkadaşlar varsa aynı şekilde benim de ufkumu genişletebilir. Geçmiş olsun. Bol kazançlar.
    Tamamen doğru açıklama 👍

    bunları yaptıktan sonra eski pc de yer alan bir hesapla oturum açma, hatta mümkünse telefonunu dahi o wifi ağına bağlama
  • 24-08-2023, 05:42:14
    #4
    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şahsen bütün riskleri kaldırmak adına önerim şu yönde olur;

    0 HDD ya da 0 SSD alıp mac hwid gibi durumlardan kurtulmak.
    Temiz İnternet ip'si almak.
    Daha önce adsense ile bağlantısı olmayan birisinin adına adsense almak. (Gmail hesabı eski olursa daha sağlam olacağını düşüyorum.)

    Bilgisi olan başka arkadaşlar varsa aynı şekilde benim de ufkumu genişletebilir. Geçmiş olsun. Bol kazançlar.
    Teşekkürler hocam , google bunları denetliyorsa ben gerekli tüm önlemleri alabilirim ama denetleme yoksa gerek olmayacak. Ki denetlemenin olmadığını sanmıyorum , sadece tertemiz bi sayfa açmak istiyorum.
  • 24-08-2023, 05:42:51
    #5
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen doğru açıklama 👍

    bunları yaptıktan sonra eski pc de yer alan bir hesapla oturum açma, hatta mümkünse telefonunu dahi o wifi ağına bağlama
    direkt sunucu kiralasak ? Sunucunun ip si yüzünden sorun olur mu ?
  • 24-08-2023, 05:45:58
    #6
    Reveloper
    SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direkt sunucu kiralasak ? Sunucunun ip si yüzünden sorun olur mu ?
    google o ip nin sunucuya ait olduğunu biliyor. Datacenter ip diye geçiyor. En şereflisi sıfırdan başlamak.

    ben senden 100₺ borç alsam sonra vermesem, sonra kardeşim gelip borç istese? Sen vermezsin. Google güven politikasını sarsmışsın. Temizle herşeyini telefonada format at mümkünse

    Suggest list dahil oku: https://www.quora.com/My-Google-Adse...ferent-details
  • 24-08-2023, 06:36:40
    #7
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google o ip nin sunucuya ait olduğunu biliyor. Datacenter ip diye geçiyor. En şereflisi sıfırdan başlamak.

    ben senden 100₺ borç alsam sonra vermesem, sonra kardeşim gelip borç istese? Sen vermezsin. Google güven politikasını sarsmışsın. Temizle herşeyini telefonada format at mümkünse

    Suggest list dahil oku: https://www.quora.com/My-Google-Adse...ferent-details
    hocam o mümkün olmadığı için sordum çünkü telefon ve pc de mutlaka banlı hesabı kullanmak zorundayım drive olsun ads olsun işletmeler olsun yoğun kullanıyorum , başka alternatif düşünüyorum 🥲
  • 24-08-2023, 07:46:28
    #8
    en kolay yolu, sunucu alıp sunucudan kullanmak, sitenizin admin paneline girişte sorun olmaz anasayfadan görüntülenme vermeyin yeterli
  • 24-08-2023, 16:27:23
    #9
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en kolay yolu, sunucu alıp sunucudan kullanmak, sitenizin admin paneline girişte sorun olmaz anasayfadan görüntülenme vermeyin yeterli
    Sunucudan anasayfaya girmeyelim mi hocam ?