Uzun zamandır app reklamlarında facebook kullanıyorum , google admob banım var , dolayısıyla da adsense de gitti.

Soru 1 : politika ihlalinden kapanan hesapların açılma şansı var mı ( hesabı ads drive vb bir çok yerde aktif kullanıyorum)

soru 2 : hesabı açamazsak eşimizin adına vb mi açmalıyız yoksa hesap mı almak gerekir , son adsense durumlarını bilmiyorum.

soru 3 : yanılmıyorsam google ciddi derecede ip vb takibi yapıyor , aynı pc den yeni açılan hesaba girersem sorun yaratır mı ? Sunucudan mı girmek lazım ?