• 28-05-2009, 02:57:04
    #28
    günde 100$ toplamda 500$ demiş zati
    topu topu 5 gün adsense kullanılmış.
  • 29-05-2009, 12:32:01
    #29
    Soqrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk defa böyle bir işe şahit oldum vala adamlar çok fazla kazanıyorum diye hesabımı kapattılar.
    AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.Hesabınızın maddi yönden fazla gelir sağlaması reklam verenleri zorda bıraktığını düşünerek felan diye hesabımı kapatmışlar =) oda güzel vala garip bişi ama. mail attım bakalım dönecekler mi.
    Arkadaşa Tamamen Katılıyorum. Benimde Başıma Geldi Legal Sitede Kullandığım Halde Hesabım Banlandı. Mail Attım Geri Dönüş Hala Yapılmadı
  • 30-05-2009, 09:30:44
    #30
    Soqrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk defa böyle bir işe şahit oldum vala adamlar çok fazla kazanıyorum diye hesabımı kapattılar.

    AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.Hesabınızın maddi yönden fazla gelir sağlaması reklam verenleri zorda bıraktığını düşünerek felan diye hesabımı kapatmışlar =) oda güzel vala garip bişi ama. mail attım bakalım dönecekler mi.
    Arkadaşa bir konuda katılmıyorum. Fazla kazanmadan dolayı banlamazlar. Sadece yeni hesap olduğu için çok fazla detay inceliyorlar ve sanırım ban için çaylak elemanları işe almışlar. Gördüğünü ufacık bi tereddüt içinde kalsa bile banlıyor. Benimde bi sitem vardı. Arkadaşın aldığına yakın alıyordum. Reklamların arkadaşın yeni adsense hesabından aldım. 20 gün sonunda banlandı hesap. Hesaptadada 1.9 k dolar olmuştu ve banladılar. Parada gitti hesapta. Adsense kurallarını ihlal etmeyen fakat bu kuralların sınırında dolaşan sitelerde yeni hesapları kesinlikle kullanmayın.