2-3 yıl önce Adsense onay almak için sürekli istek atıyordum. Siteyi vs yapılandırmadan öylesine şansımı deniyordum. O zamanlar Adsense hesabım geçersiz etkinlikten ban yedi (sitenin hiti bile yoktu
). Birkaç kez itiraz ettim fakat hep reddedildi. Şimdi tekrardan Adsense onay almaya çalışacağım ama aklımda birkaç soru var.Şimi benim eski hesabım ban yediği için muhtemelen bağlantılı gmaillerle tekrar onay almak istediğimde ban yiyeceğim (yiyecek miyim?). Ban yememek için ne yapmam gerekir? TR Sanal Sunucu alıp ordan gmail açsam ban yemekten kurtulabilir miyim?