• 15-02-2007, 20:39:17
    #37
    MaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yavv sanırım bende yolcuyum google bende bu adsenseye alıskın degil Sayfa eCPM'si bu kadar olurmu radmin 2$sınırı demiş benide yakında postalarlar gibi..halbuki hiç bisey yapmıyorum gelen ziyaretci tıklıyodur

    Benimde günlük cpm yüksek ama toplamda bakınca 2$ civarında
  • 15-02-2007, 21:05:04
    #38
    site türkçemi.........
  • 15-02-2007, 21:13:56
    #39
    http://img63.imageshack.us/img63/4538/adsenseov7.png

    bu resimde adamın gösterimi çok az
    gösterim ve tık arttıkça Cpm düşecektir.
  • 15-02-2007, 21:36:19
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Benim 950 dolarım gitti
  • 15-02-2007, 21:44:45
    #41
    Üyeliği durduruldu
    bugünmü gitti
  • 15-02-2007, 21:50:23
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bir hesabın eCPM degeri 2$ nin üzerine çıkınca izlenmeye alınıyor
    hesabınız ve banlanıyor.
    Türkiyenin reklam verenlerinin CPM ortalaması 1$ bile degildir.
    Ortalamayı geçince banlanıyorsunuz.
    yıllardan beri sölüyoruz budurumu hala gösterim az olunca ban yemezsin deyenler var..

    en garipbime giden olayda en dürüst hesabıma uyarı gelmesi beni baya neşelendirmişti.
  • 15-02-2007, 21:52:00
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Rahkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugünmü gitti
    Yok evelsi ay. Son 2 ödemedir banlanmıyorum Allah'a şükür
  • 15-02-2007, 21:57:33
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Aman Allah korusun arkadaşlar. Sağlam durun sağlam. İnşallah geride kalanlara bişey olmaz
  • 15-02-2007, 22:02:03
    #45
    1.5 yıldır kullandığım adsense hesabım az önce kapatıldı.. Geçersiz click cart curt..
    25 gün önce adsense sitemden kaldırmıştım, çok az kazanıyorum diye...
    Google bugün baya prim yaptı heralde aysonu ödemeyi yapacakmı bakalım..