Yavv sanırım bende yolcuyum google bende bu adsenseye alıskın degil Sayfa eCPM'si bu kadar olurmu radmin 2$sınırı demiş benide yakında postalarlar gibi..halbuki hiç bisey yapmıyorum gelen ziyaretci tıklıyodur
Benimde günlük cpm yüksek ama toplamda bakınca 2$ civarında
Sanırım bir hesabın eCPM degeri 2$ nin üzerine çıkınca izlenmeye alınıyor
hesabınız ve banlanıyor.
Türkiyenin reklam verenlerinin CPM ortalaması 1$ bile degildir.
Ortalamayı geçince banlanıyorsunuz.
yıllardan beri sölüyoruz budurumu hala gösterim az olunca ban yemezsin deyenler var..
en garipbime giden olayda en dürüst hesabıma uyarı gelmesi beni baya neşelendirmişti.
1.5 yıldır kullandığım adsense hesabım az önce kapatıldı.. Geçersiz click cart curt..
25 gün önce adsense sitemden kaldırmıştım, çok az kazanıyorum diye...
Google bugün baya prim yaptı heralde aysonu ödemeyi yapacakmı bakalım..