• 15-02-2007, 23:00:19
    #46
    Üyeliği durduruldu
    yine mevla çok yüksek... ama arkadaş yanlış anlama ama senin sayfa gösterimine karşı tıklama çok fazla değilmi
    benim sayfa gösterim sayısı 2.686.200 tıklamalar 2.702 ve sendeki mevlanın 5 te biri var bende yani bi dengesizlik var sanki açıkcası bende bi hile yapıldığını düşündüm ilk gördüğümde sözüm meclisten dışarı..
  • 16-02-2007, 08:55:34
    #47
    arkadaşim turkce siteyle karşilaştirmayalım lütfewn
  • 20-02-2007, 00:39:21
    #48
    eCPM nin yüksek olmasından direk atılınacağını zannetmiyorum. Çünkü sitenizde tıklama ücreti çok yüksek reklamlar çıkabilir. örneğin 1000 gösterim yapıp 10 tıklama yapar ve bundan 20 dolar alırsanız eCPM niz 20 doalr olur. Burada bir yanlış yok çünkü tıklanma oranı sayfa TO sadece %1 dir. Ama hem tıklanma oranı sayfa TO hemde eCPm yüksek olunca doğal olarak hesabınız kontrolden geçiyor. Çünkü sistemdeki yüksek meblağlı reklamların sayısı azdır ve bu kadar gösterilip tıklanmaları zordur. demekki bir hile dönüyordur. Ayrıca bu reklamların sahipleri genelde değerli müşterilerdir ve hakları korunmalıdır. Bu durumda kalan bir yayıncı hile yapmamışsa bile muhtemelen geçersiz tıklamadan hesabı kapatılır ve öyle yapıyorlar diye düşünüyorum.
  • 23-02-2007, 05:57:02
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Gösterim Tiklama tutar
    154.348 1.761 1,14% $ 0,50 $ 76,53

    Üstelik sitemin dili almanca?
    Ve almanlar tüm islerini online üzeri yaparlar, cok yoguns ekilde online alisveris filan yaparlar. Ve bir konuyu sonuna kadar okuyup arastiran kesimdir. Almanya tiklarina böyle veriyorsa, seni banlamakta gec bile kalmis.

    Adsense'ye tiklamiyorum diyen YALAN söylüyordur ve adsense kontosuna girerken tüm bilgilerinizin kayit oldugunuda unutmayin, yani ne kadar cok IP degistireseniz bile bir sekilde makina numararindan yada PC adindan sizi yakalar. Tabi buda arastirma sonucu cikar.. Yazik olur, emekleriniz ve hayalleriniz ucar..

    Ve suna bakin:
    3 1 33,33% $ 11,91 $ 0,04

    Türklere AZ veriyor diye kendimizi yirtiyoruz, aslinda kendi kendimizin hakkini gasp ediyoruz!!
  • 23-02-2007, 08:53:28
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bende banlandım.
  • 26-02-2007, 17:24:59
    #51
    ben banlanalı bayaa oldu aynı bilgilerle bidaha hesap açabilirmiyim ? banka hesabı adres falan
  • 26-02-2007, 17:49:03
    #52
    Üyeliği durduruldu
    acamassın adsensede af yok baska bir hesap no su baska bir site baska bir ip nosuyla acman gerekiyor adreste farklı olcak
  • 26-02-2007, 17:51:50
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Aynı ip, aynı hesap nosu ile ödeme aldım arkadaşlar daha önce. Bilgisayar aramanıza gerek yok, kendi bilgisayarınızdan açabilirsiniz. Ayrıca aynı banka hesap nosunu da kullanabilirsiniz.
  • 26-02-2007, 18:40:05
    #54
    babyboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1162 $ le banlanmakta kötü helede ayin 15 inde
    bu işte gariplik war resimde sanki adam banlanmış zaten sandox ne bilmiyor konusu acemiyiz diyor açtıgı konu bu belki resim phosotop

    Google Sandbox buyrun açtıgı konu