• 11-05-2023, 02:12:35
    #10
    Geçmiş olsun. 4 aydır cevap gelmiyor o itiraz formuna. Süs olsun diye koymuşlar herhalde.
    • WebWizard
    WebWizard bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-05-2023, 02:14:20
    #11
    Çok büyük miktar gerçekten çok geçmiş olsun
  • 11-05-2023, 02:21:21
    #12
    Geçmiş olsun.
  • 11-05-2023, 02:24:13
    #13
  • 11-05-2023, 02:24:23
    #14
    Geçersiz Trafikten düzelen hesapla henüz karşılaşmadım. Geçmiş olsun...
  • 11-05-2023, 02:30:29
    #15
    Moderatör
    Çok geçmiş olsun
  • 11-05-2023, 02:34:11
    #16
    cok gecmis olsun allah düsmanin basina vermesin
  • 11-05-2023, 02:35:45
    #17
    Umarım önümüzdeki ay daha fazlasını kazanıp telafi edersiniz
  • 11-05-2023, 03:17:52
    #18
    Yurtdışı hesaplarda yemiyor böyle yapmaya. Bunun için özellikle USA ve UK hesap şart. Bunu tavsiye ediyorum hocam o zaman mümkün değil çökmeleri. Alayı ş@refsiz bunların