200 bin ₺ kaybettik. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
200 bin ₺ kaybettik.
22
●
4.306
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
200 bin ₺ kaybettik.
1
2
3
11-05-2023, 02:12:35
#10
Misafir
Geçmiş olsun. 4 aydır cevap gelmiyor o itiraz formuna. Süs olsun diye koymuşlar herhalde.
WebWizard
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
11-05-2023, 02:14:20
#11
B3YAZBEY
Çok büyük miktar gerçekten çok geçmiş olsun
11-05-2023, 02:21:21
#12
omercanuz
Geçmiş olsun.
11-05-2023, 02:24:13
#13
GoogleAdwords
11-05-2023, 02:24:23
#14
umay3707
Geçersiz Trafikten düzelen hesapla henüz karşılaşmadım. Geçmiş olsun...
11-05-2023, 02:30:29
#15
bahadrpolt
Moderatör
Çok geçmiş olsun
11-05-2023, 02:34:11
#16
Sanbuen
cok gecmis olsun allah düsmanin basina vermesin
11-05-2023, 02:35:45
#17
DarknessHero
Umarım önümüzdeki ay daha fazlasını kazanıp telafi edersiniz
11-05-2023, 03:17:52
#18
SonBirDefa
Yurtdışı hesaplarda yemiyor böyle yapmaya. Bunun için özellikle USA ve UK hesap şart. Bunu tavsiye ediyorum hocam o zaman mümkün değil çökmeleri. Alayı ş@refsiz bunların
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler