Buayın 15 inde banladım.Ertesi gün google a mail attım hesabımın tekrarr aktif olması için gelen msj budur.
Alıntı
Sayın Kullanıcımız,
AdSense hesabınızın devre dışı bırakılmasına ilişkin itirazınız için teşekkür ederiz. Bu iletiyi almanız, itirazınızın bize ulaştığı anlamına geliyor.
Hesabınızı en kısa zamanda incelemeye çalışacağız, ancak aldığımız itiraz hacmine bağlı olarak yanıt vermemiz 48 saati bulabilir veya aşabilir. Ayrıca, itirazınızı hafta sonunda göndermiş olmanız durumunda, yanıt vermemiz gecikebilir. AdSense hesabınızın devre dışı bırakılmasına itiraz etmeniz, hesabınızın mutlaka yeniden etkinleştirileceği anlamına gelmez.
Geçersiz reklam etkinliği nedeniyle devre dışı bırakılan hesaplar hakkında sorunuz varsa, Geçersiz Etkinlik Nedeniyle Devre Dışı Bırakılmış Hesap SSS'si bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz.
Sabır ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Google AdSense Ekibi