• 10-02-2009, 00:17:05
    #10
    Buton normalde deaktif mi ki sanki reklamlara tıklayınca aktif olsun.

    peh.
  • 10-02-2009, 00:23:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kurabiye adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buton normalde deaktif mi ki sanki reklamlara tıklayınca aktif olsun.
    peh.

    Tıklayan kaç kişi oluyordur kim bilir yine.
  • 10-02-2009, 14:45:44
    #12
    rapor ettim sitenini logosu çok süper

    sanırım r10 olarak onların yaptı logoyu kullanıyoz detay tasarımın maskot calıntı
  • 10-02-2009, 14:56:21
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne yazık ki insanlarımız oraya tıklayınca aktif olacak sanıyor.
  • 10-02-2009, 14:58:45
    #14
    Aktif etmek için vırtzırları kaldırsınlar oraya sadece resimli google reklamlarını koysunlar adam basar zati
  • 10-02-2009, 15:28:27
    #15
    100 $ aşınca farkedilip banlanacaktır elbet boşa mail atmayın okumuyorlar yada okumaya fırsatları olmuyor gönderdiğimiz mailler anca 1 ay yada daha sonrasına okunabiliyor
  • 11-02-2009, 11:41:37
    #16
    seni öğretmene söylüyceeem
  • 14-02-2009, 01:01:58
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bu sitenin sahibini tanıyorum ufak bir çocuk bizim sitenin oyun bölümünde modluk fln vermiştim linkleri oraya yönlendirmiş sonradan bölümü kapattık..
  • 14-02-2009, 01:08:20
    #18
    hun
    Üyeliği durduruldu
    125 kere tıkladım aktif olmadı...