Buton normalde deaktif mi ki sanki reklamlara tıklayınca aktif olsun.
peh.
Bak Şunun Yaptığına2
21
●1.693
- 10-02-2009, 00:17:05
- 10-02-2009, 00:23:33Üyeliği durduruldu
- 10-02-2009, 14:45:44rapor ettim sitenini logosu çok süper

sanırım r10 olarak onların yaptı logoyu kullanıyoz
detay tasarımın maskot calıntı
- 10-02-2009, 14:56:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ne yazık ki insanlarımız oraya tıklayınca aktif olacak sanıyor.
Tıklayan kaç kişi oluyordur kim bilir yine.
