• 13-02-2020, 22:15:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar, böyle bi mail geldi. 1 ay sonra düzelir mi?
  • 13-02-2020, 22:27:19
    #2
    Kategori Moderatörü
    1. Kısıtlamayı 15 günde atlattım 2 ay sonra geçen ay 2.kısıtlama geldi ve 1 ayı geçti düzelme yok
  • 13-02-2020, 22:30:29
    #3
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Kısıtlamayı 15 günde atlattım 2 ay sonra geçen ay 2.kısıtlama geldi ve 1 ayı geçti düzelme yok
    Askıya alma bitiş tarihi: 14 Mart 2020 diyor
  • 13-02-2020, 22:32:14
    #4
    Kategori Moderatörü
    2. Aski da demiyor maalesef
  • 13-02-2020, 22:33:47
    #5
    30 günün sonunda hesap kendine gelir. 1-2gün gecikme olabilir.
  • 13-02-2020, 22:35:51
    #6
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 günün sonunda hesap kendine gelir. 1-2gün gecikme olabilir.
    Teşekkürler hocam.
    Düzelecek olması içimi rahatlattı