• 03-06-2008, 09:42:57
    #1
    Alıntı
    Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın
    AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.
    Hesabınızın yayıncı ağında tutulması reklamverenlerimiz açısından
    gelecekte mali açıdan zararlı olacağından, hesabınızı devre dışı
    bırakmaya karar verdik.

    Bunu, reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın
    çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olarak uygulama
    düşüncemizi anlayışla karşılamanızı rica ediyoruz. Bunun sizin
    açınızdan sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve anlayışınız ve
    işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
    böyle bir mail geldi ve adsen hesap kapandı içerdeki paralar gitti şimdi ben farklı bir siteyle başvurup eski sitede ads kullanabilirmiyim yani ban yiyen sitemi hesapmı
  • 03-06-2008, 09:44:16
    #2
    hesabın banlanmış.
  • 03-06-2008, 17:41:48
    #3
    yani aynı sitede başka adsense hesabı kullanabilir dimi
  • 03-06-2008, 17:43:10
    #4
    tabii ki
  • 03-06-2008, 17:46:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun çok para kalmadı inş.
  • 03-06-2008, 17:47:38
    #6
    bu konu herhalde 1000. defa açılmıştır