• 20-05-2008, 11:35:55
    #10
    yenibirweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şakamı bu? ben birşey göremiyorum ayrıyetten ben yapıyorum 2k tık civarı 40$ geçmiyor
    içerik meselesi kardeş 1000 tıka 100 ile 200 dolar arası aldığımı biliyorum.
  • 20-05-2008, 11:37:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içerik meselesi kardeş 1000 tıka 100 ile 200 dolar arası aldığımı biliyorum.
    o kadarda acemi değiliz biliyoruzda çook yüksek bi rakam.

    resim felan göremedim arkadaş kaldırdımı? yoksa firefox 3 indirdim sorun ondan mı?
  • 20-05-2008, 11:39:39
    #12
    konuyu yanlış anlamış olabilirim. maksadım tartışma çıkarmak değil.
  • 20-05-2008, 11:43:31
    #13
    usagum yok kızma hemen sadece konuyu yanlıs anlamısın
  • 20-05-2008, 11:54:34
    #14
    sen boyle yaparsan google amcan ne yapsin yedirmez tabii..
  • 20-05-2008, 12:02:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Google amca parayı yemedi.Hile ile elde ettiğin ( Google göre öyleki banlamış seni) kazancı yine reklamverenlere geri iade etti.
  • 20-05-2008, 12:12:47
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Gugılın bu tarz şeylere karnı tok , bu kafayla daha çok banlanırsın.
  • 20-05-2008, 12:16:20
    #17
    arkadasım bu verıler adsence servısınde sorun oldugu zaman cekılen verıler bu yuzdenmı banlandım dıyorum al resme bak normalde benım bu kadar aldıgım ucret yok