bloğumda "Bloggo Sayfalarında GoogleAdsense reklamları yayınlamaktadır. Bu Adsense reklamlarının geliriyle GoogleAdWords reklamları yapılmaktadır ve Bloggo kategorilerinin tanıtımı için harcanmaktadır." yazısı var acaba bu bir teşvik veya kural ihlali sayılırmı ? ... yrdm ederseniz süper olur.. şimdiden teşekkürler..
ayrıca başlık için kusura bakmayın ne yazıcağımı bilemedim öyle yazdım