konuya ekleme yapmayın! şikayet etcekseniz adam link vermiş ordan yapın!

konuya yazmanıza gerek yok ayrıca forum kuralları gereği hile yapanları r10da bildirmek yasak 3 gün ban cezası var banlanmadan yorumlarınızı silin report ediyorum.

https://www.r10.net/adsense-ban/70599...acmayiniz.html