Merhaba arkadaslar,
Benim bir kac tane sitem vardı. iyi de kazanıyordum. gecensene bu zamanlarda yanı subat 2007 ninin son gunlerinde. Hesabım banlandı. Sonra ki zamanlarda iki kez daha basvuru yaptım hep olumsuz cevap verdiler. ancak sitemde baska bir arkadasın adsense reklam kodlarını koyabiliyorum ve herhangi bir sorun cıkmıyor. Anladıgım kadarı ile sadece ben bann yedim. sitelerim de bir sorun yok.
Sorum su: uzerinden bir yıl gecmesine ragmen bann affı filan gelmişmidir. tekrar basvuru yapayım mı nedersiniz.
Yada farklı bir isimlemi basvuru yapayım.
acaba bann affı olmusmudur
2
●606
- 02-03-2008, 22:55:13Üyeliği durdurulduhadibe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum kusura bakma ama seni ancak rahsan affi kurtarir
yeni hesap acmanin yollari var onlari dene.
yeni hesap acmanin yollari var onlari dene.