arkadaşlar mrb daha önceden ban yemiş bir domainim var fakat hitti güzel %100 organik hit geliyor günde 1200-1400 kadar hittim var
şimdi bitane yeni bir websitesi açtım portal
wp kurdum lisanslı tema satın aldım içerik girdim 4x4lük site oldu
şimdi sormak isteidğim mevzu
eski ban yiyen sitemde popup kodu açsam
google banlarmı?
kurallara aykırımı?
hani öyle iframe vs değil
direk popup anasayfamı açtırsam ban yermi?
yada öne bir kapak sayfası koysam
giriş için tıklayın vs desem ordan tıklıyarak anasayfaya girse
ban yermi?
sizce hangi şekilde yapmalıyım
bu yeni açtiğim websitesi 2-3 hafta filan oluyor daha hit vs yok günde 10 kişi anca giriyor kazanc yok
ne önerirsiniz?
adsense hakkında önemli bir soru
3
●355
- 23-12-2014, 23:29:22Üyeliği durduruldu
- 25-12-2014, 21:20:58Üyeliği durdurulduhalen cevap alamadım
noldu bu foruma ya
bi allahın kulu 3 gündür cvp vermemiş