• 09-02-2008, 19:57:44
    #19
    Geçmiş Olsun Bende Adsense Onay Almak İçin 4 Aydır Bekliyorum Cevap Yok Mail attım Cevap Yok Görüyorum Senide Kazancın İyi Diye Atmışlar Bende Vazgeçice Bu Gidişle.
  • 09-02-2008, 20:07:12
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu işi illegal yapıcaksın kardeşim normal hesap aylık 100$ kazanamıyo zaten.. illegal olanda 2kez alıyo banlanıyo genelde.. 5hesabım var hepsinden her ay aldıktan sonra varsın kapatsınlar yenisini açıyorm zaten
  • 10-02-2008, 02:55:32
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Örneğin oyun sitelerindeki ameliyat oyunları.
    Hastahane reklamları çıkıyor haliyle. Tabi çoluk çocuk o reklamı ya oyun sanıp giriyo yada yanlışlıkla. Adsense de tespit edince durumu kalitesiz tık diye nitelendirip bu tip ban atabilir belki.
    Tabiki bundada bir sınır vardır ama bu tip banlardan kasıt kalitesiz yönlendirme olsa gerek.
    Geçmiş olsun bu arada.
  • 10-02-2008, 03:27:32
    #22
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50K video
    4K oyun
    25K download
    5K download
    sitelerindeydi reklamlar
    downloadlara bişey demiyorum çünkü oldukça kaliteli hit sağlar. ama video ve oyun sitesi için aynı şeyleri söyliyemem yani büyük ihtimal bunlardan gelen hitler nedeniyle böyle bir karar alınmıştur.
  • 10-02-2008, 23:43:00
    #23
    sct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle şeyleri hesaptaki miktarla ilişkilendirmek yersiz. $100, $100, $10.000 rakamlar önemsiz. Kendilerince illegal bir hareketi, herhangi bir kontrolde tespit ederlerse orda hesabı keserler.

    Geçmiş olsun..
    Bence kesinlikle var .
    Belli bir eşik seviyesi kazanca ulastıgınızda incelemeler detaylı olmaya baslayıp sıklasıyor. 4 yıl aynı içerige bişey demeyen google, gelirler artınca nedense bir haftada 3 ayrı uyarı gönderip hesabı tamamen kapatıyor ilginç ? Üstelik 4 yıldır içerik te aynı site de aynı. tek bir site ..
  • 12-02-2008, 01:42:26
    #24
    ilginçtirki benim hesabım uyarısız kapatıldı.
  • 12-02-2008, 01:47:05
    #25
    Sabri üzüldüm Video ve program siteni biliyorum gayet kaliteli ve güzel siteler. :S
    geçmiş olsun dostum.
  • 12-02-2008, 02:06:50
    #26
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabri üzüldüm Video ve program siteni biliyorum gayet kaliteli ve güzel siteler. :S
    geçmiş olsun dostum.

    Eyvallah dostum teşekkür ederim.
  • 12-02-2008, 17:09:04
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun, domainler banlanmadıysa başka hesaplarla devam edilebilir.
    Bence yüksek kazançla ilgisi var. 3 yıldır kullandığım hesap 2 ay üst üste 1000'i geçti ve banlandı. Mailde yazdıkları gerekçe aynıydı. Birkaç hesap ile çalışmak en mantıklısı bence. Hesaplardaki parayı 300-400 civarında tutunca pek dikkat çekmez.