Popup Ve Msn reklam banlanmı sebebi olur mu?
zararı olabilir diyorsanız adsense kodları 1 aylığına kaldırsam bişey olur mu saygılar
Popup Ve Msn Reklam
4
●715
- 06-02-2008, 00:06:52Teşekkür ederim beyefendi açıklamanız içinkubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Pc_Kopath Teşekkür ederim kardeşim - 06-02-2008, 06:30:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hiç bi zararı yok..
