• 05-02-2008, 23:46:08
    #1
    Popup Ve Msn reklam banlanmı sebebi olur mu?

    zararı olabilir diyorsanız adsense kodları 1 aylığına kaldırsam bişey olur mu saygılar
  • 05-02-2008, 23:57:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kodları kaldırmanızın hiçbir zararı olmaz,msn pop reklamın da zararı olacağını sanmıyorum fakat pop-up reklam,sayısına ve içeriğine göre, risk olabilir ama kullanan siteler oldukça fazla bu şekilde sizin tercihinize kalmış:

    Alıntı
    Site ve Reklam Davranışı
    Google reklamlarının gösterildiği siteler kullanıcıların kolayca gezinebilecekleri şekilde tasarlanmış olmalıdır ve aşırı pop-up içermemelidir. AdSense kodu değiştirilemez veya standart reklam davranışında Google tarafından açıkça izin verilmeyen türde hiçbir değişiklik yapılamaz.
  • 05-02-2008, 23:58:08
    #3
    zarar vermez erkim onlarda reklam sonuçta.
    bi bu reklamların senin sitenden yayınlandığını belirtirsen daha açıklayıcı olursun
  • 06-02-2008, 00:06:52
    #4
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zarar vermez erkim onlarda reklam sonuçta.
    bi bu reklamların senin sitenden yayınlandığını belirtirsen daha açıklayıcı olursun
    Teşekkür ederim beyefendi açıklamanız için

    Pc_Kopath Teşekkür ederim kardeşim
  • 06-02-2008, 06:30:44
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiç bi zararı yok..