• 12-10-2013, 13:53:08
    #1
    Arkadaşlar dün adsense hesabımda uyarı vardı ve sitelerimden birinde reklam devredışı kalmış ve site banlanmış. Merak ettiğim adsense hesabındaki o kırmızı uyarı bir süre sonra kalkacak mı yoksa kalıcı mı olacak?
  • 12-10-2013, 14:13:21
    #2
    Politika ihlalleri bölümündeki uyarıyla ilgili sekmeye tıklayıp sorun giderildi olarak işaretleyip gönderdiniz mi ?
  • 12-10-2013, 14:19:33
    #3
    Hayır. Site için itirazda bulunmayacağım ve siteyi kullanmayacağım. Siteyi adsense panelinde engellenen sitelere ekledim. O uyarı belli bir süre sonra kalkar mı diye merak ediyorum.
  • 12-10-2013, 14:23:35
    #4
    Bana da uyarı gelmişti.
    O bölümden sorun giderildi deyip yolladım ve ana sayfaya tıkladım uyarı kayboldu.
  • 12-10-2013, 14:38:24
    #5
    sitede herhangi bir değişiklik yapmadan yollamak sıkıntı olmaz mı?
  • 13-10-2013, 00:26:18
    #6
    Değişiklik yapmak lazım yollamak icin.
    Google bu sağı solu belli olmaz hesabı bile kitleyebilir bu yüzden.