• 03-07-2013, 03:42:57
    #10
    GameStaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık google tek tabanca değil.. Yandex vs var
    Bence de Adsense alternatifleri olsa çok iyi olurdu
  • 03-07-2013, 11:58:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Adsense cevabında ban sebebi olarak şöyle bir açıklama yapmış.
    "Bulunduğunuz ihlal hakkında sınırlı miktarda bilgi verebiliyoruz. Bu
    durumun rahatsız edici olabileceğinin farkındayız. Ancak, kasten ihlalde
    bulunan kişiler bu bilgileri saptama sistemlerimizi atlatmak için
    kullanabileceğinden, bu tedbir amaçlı önlemleri aldık.
    "