• 07-06-2013, 21:59:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Banlananlar kervanına ben de katıldım. İlk olarak;
    Hesabım 4 yıllık, websitem 6 aylık.
    Websitem flash oyun sitesi ve buradaki Hayal Oyun temasını kullanıyorum.

    Temadaki reklam alanlarının dışında herhangi bir ekstra reklam alanı kullanmadım, hatta risk oluşturabilir diye oyun öncesi reklamı bile kullanmıyordum.
    Hesabımı riske atacak hiçbir şey yapmadığımdan eminim, ki buna ihtiyacım da yok çok şükür.
    Ayrıca,sitemin hiti 2000 civarı, günde yaklaşık 300 civarı tık alıyordum, to da %2-4 arası gidip geliyordu.

    İtirazımı yaptım bakalım, pek ümidim yok ama umarım itirazım olumlu sonuçlanır.
  • 08-06-2013, 02:47:48
    #2
    Sahte tıklama etkinliği - başkalarının aşırı tıklaması - çoklu yerden yapılan reklam şikayetleri - reklam yayıncısının olumsuz geri bildirimi - içerikle aynı renkte/tonda reklam vs ile oyun dibinde içinde vs sahte reklam tıklama teşviği sebepleri olablr
  • 09-06-2013, 12:15:54
    #3
    Siteniz eğer gördüğüm kadarı ile bol.....com ise SPAM site olduğu ortada, geçmiş olsun. Hesabınıza yazık olmuş.
  • 09-06-2013, 16:07:15
    #4
    Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteniz eğer gördüğüm kadarı ile bol.....com ise SPAM site olduğu ortada, geçmiş olsun. Hesabınıza yazık olmuş.
    Spam oldugu kanisina nereden vardiniz? Yanlis anlamayin ozellikle spam olsun diye birsey yapmadim nerede hata yaptim onu merak ediyorum ondan dolayi soruyorum?
  • 09-06-2013, 16:14:24
    #5
    sebeb neymiş hocam ?
  • 09-06-2013, 16:27:20
    #6
    kardeş sen 2k hitle yemişsin ve sayfa to 2-4 arası diyorsun ben 30k hitle sayfa to 1-1.2 den ban yedim ve aynı sitede aynı reklam düzeninde 3 yıl ödeme aldım çok da üzülme daha beterleri var. hayatın sonu değil başka bir hesap açarsın tekrar düzenleme yapar devam edersin. bende 30k hitli site ban yeyince yıkım olmuştu en azından seni derinden etkilemez bu da tesellin olsun
  • 09-06-2013, 16:34:50
    #7
    Etiket sisteminiz tamamen sitenizi SPAM'a düşürmüş bu sebeple hesabınız kapatılmıştır. Bilinçsiz etiket kullanımının sonu budur.
  • 09-06-2013, 16:41:17
    #8
    etiketler aşırı görünmüyor bence
  • 09-06-2013, 17:05:59
    #9
    Ahi Medya, etiketler sizin görüşünüze göre değil varolan Web Yöneticisi Kurallarına göre değerlendirilmelidir. Aşırı kelime tekrarı ve gereksiz kelime üretimi = SPAM = BAN

    Sitenin Indexi : 1.790
    Sitenin Indexli Tagları : 1.470

    Durum ortada, geçmiş olsun.