• 10-12-2007, 13:25:15
    #1
    arkadaşalr bi kaç ay once temmuzda veya agustos ta olması lazım banlandım yenı den başvursam kabul edilir mi ?
  • 10-12-2007, 13:29:02
    #2
    Misafir
    farklı isim , farklı adres ve farklı tel numarası kullanman lazım..
  • 10-12-2007, 17:16:45
    #3
    hadi bea offf =) zor olacak
  • 10-12-2007, 18:13:35
    #4
    arkadaşın farklı isim kullanmasına gerek yok. google ssn veya kimlik numarası istemiyor ki. aynı isim yalnız farklı adres ve/veya tel ile başvurabilirsin.

    bu ülkede milyonlarca mehmet adında ve yılmaz soyadında insan var. ayrıca binlerce mehmet yılmaz var.
  • 11-12-2007, 08:53:02
    #5
    o zaman adresi ve cep tel no değişerek bi başvurayım bakalım ne olacak =)
  • 11-12-2007, 09:22:36
    #6
    bu ülkede milyonlarca mehmet adında ve yılmaz soyadında insan var. ayrıca binlerce mehmet yılmaz var.

    orası öyle fakat aynı sitede banlanmış ads i tekrar açtırmaya çalişan tüm bilgileri aynı olan kaç kişi olabilir