• 17-12-2007, 12:55:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar.Ben photoshop öğreneceğim ama hangi seriden başlayacağımı bilmiyorum.Cs2 yi mi yoksa Cs3'ü mü indireyim.Birde size danışayım dedim.

    Yorumlarınız için şimdiden teşekürler.
  • 17-12-2007, 12:56:41
    #2
    aralarında bir özellik bakımından pek bir fark yok. cs3 Kullan.
  • 17-12-2007, 12:59:53
    #3
    Hani internette ps dersleri oluyor ya.Onlar sanırım genellikle cs2'ye göre yapılmış.Ben cs3 indirdiğimde derslerde sorun olur mu ?
  • 17-12-2007, 13:39:27
    #4
    Aralarında çok fark var cs3 kullanabilirsiniz.
    Adobe - Adobe Photoshop CS3: Features
    Birde cs3 kullanacaksanız ram takviyesi yapınız.
  • 17-12-2007, 16:06:41
    #5
    Cs2.

    Eğer ki ilk ise Grafiğe atılan adım ve online dersler ile öğreniyorsan Ps Cs2. Özellik ve kapsam arıyorsan ( -ki bu çok kasarsan 3 ay sonra isteyeceğin birşey olacak ) Cs3'e geçebilirsin.

    Saygılar.
  • 17-12-2007, 16:13:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cs3 kullan sakın türkçe filan yükleme
  • 17-12-2007, 17:19:07
    #7
    Bütün arkadaşlarım türkçe yükleme falan diyorlar.Cs3'ü yükledim.256 ram var gayet güzel çalışıyor.İnternetteki derslerle olmayacak gibi.Artık arkadaşlarımdan öğreneceğim

    Teşekürler yorumlarınız için.
  • 17-12-2007, 18:14:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bir sürü brush vs yükle ondan sonra gör bakalım kasıyor mu kasmıyor mu 256 ram az gelir ona.
  • 17-12-2007, 18:16:00
    #9
    cs 3 portable