Merhaba arkadaşlar.Ben photoshop öğreneceğim ama hangi seriden başlayacağımı bilmiyorum.Cs2 yi mi yoksa Cs3'ü mü indireyim.Birde size danışayım dedim.
Yorumlarınız için şimdiden teşekürler.
PhotoShop Cs2 mi CS3 Mü ??
38
●7.333
- 17-12-2007, 12:55:42
- 17-12-2007, 12:56:41aralarında bir özellik bakımından pek bir fark yok. cs3 Kullan.
- 17-12-2007, 12:59:53Hani internette ps dersleri oluyor ya.Onlar sanırım genellikle cs2'ye göre yapılmış.Ben cs3 indirdiğimde derslerde sorun olur mu ?
- 17-12-2007, 13:39:27Aralarında çok fark var cs3 kullanabilirsiniz.
Adobe - Adobe Photoshop CS3: Features
Birde cs3 kullanacaksanız ram takviyesi yapınız. - 17-12-2007, 17:19:07Bütün arkadaşlarım türkçe yükleme falan diyorlar.Cs3'ü yükledim.256 ram var gayet güzel çalışıyor.İnternetteki derslerle olmayacak gibi.Artık arkadaşlarımdan öğreneceğim

Teşekürler yorumlarınız için.
