Merhaba arkadaşlar.Ben photoshop öğreneceğim ama hangi seriden başlayacağımı bilmiyorum.Cs2 yi mi yoksa Cs3'ü mü indireyim.Birde size danışayım dedim.

Yorumlarınız için şimdiden teşekürler.