Bütün arkadaşlarım türkçe yükleme falan diyorlar.Cs3'ü yükledim.256 ram var gayet güzel çalışıyor.İnternetteki derslerle olmayacak gibi.Artık arkadaşlarımdan öğreneceğim

Teşekürler yorumlarınız için.