• 23-06-2026, 15:59:13
    #1
    Forumdaki her lisans sağlayıcısını denedim neredeyse,

    3 aylık patlamayan adobe CC hesaplardan istiyorum, adam bana haftada 1 trial hesap gönderiyor. 3 ay boyunca her hafta adamdan hesap istemek zorunda kalıyorum. Sıkıldım. Kardeşim, ben gece 5'te yeri geliyor PS'i 10 dakikalığına açıyorum, yeri geliyor 10 gün suratına bakmıyorum. Ben durmadan senden hesap isteyemem ki. Sana da, bana da günah değil mi? Senin de vaktine günah değil mi?

    Bu sitemden sonra, Allah rızası için, gerçekten hizmetine güvenen, 3 aylık ADOBE CC temin edebilecek, 32 gün sonra 3 günde bir bana trial hesap atmayacak bir sağlayıcı arıyorum. Şirketimiz bünyesindeki tüm lisans alımlarını tarafından gerçekleştiririm. Yeter ki işine sahip, sözünün eri birisi olsun.
  • 23-06-2026, 16:00:01
    #2
    PM iletiyorum.
  • 23-06-2026, 16:00:19
    #3
    hepsi patlar hocam sitesinden alın direk
  • 23-06-2026, 16:00:23
    #4
    Software Developer
    O zaman parasını verip adobe'dan satın alacaksınız hocam.
  • 23-06-2026, 16:00:36
    #5
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    Merhaba 5 ay garantili kendi hesabınıza tanımlanan veya mail şifre teslim için size pm iletiyorum
  • 23-06-2026, 16:03:57
    #6
    Caspian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman parasını verip adobe'dan satın alacaksınız hocam.
    Sizle hemfikirim. Bu düşünceyle yola çıktık zaten. Ancak firma genelinde 300 adet adobe cc kullanıyorum. 300 adet bilgisayar çalışıyor firmamda. Herkese adobe temin edebilirim ancak daha önceden forumdan bir arkadaşla tanıştık. Bize 3 aylık hesap verdi, gerçekten 3 ay boyunca kullandık. Biz de bunun ciddi bir tasarruf olduğuna karar verdik. Sonrasında forumdaki arkadaşlardan kimseden bu tarz hesap temin edemedik. Buna istinaden sitem ettik. Yoksa siz zaten haklısınız.
  • 23-06-2026, 16:06:57
    #7
    hiç kapanmadan kullanabilceğim varsa bende istiyorum 10 güne bi tekrardan giriş yapmak zorunda kalcağım olmasın lütfen
  • 23-06-2026, 16:07:55
    #8
    Kurumsal PLUS
    Aylık verelim
    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...-telafili.html
  • 23-06-2026, 16:12:25
    #9