Forumdaki her lisans sağlayıcısını denedim neredeyse,
3 aylık patlamayan adobe CC hesaplardan istiyorum, adam bana haftada 1 trial hesap gönderiyor. 3 ay boyunca her hafta adamdan hesap istemek zorunda kalıyorum. Sıkıldım. Kardeşim, ben gece 5'te yeri geliyor PS'i 10 dakikalığına açıyorum, yeri geliyor 10 gün suratına bakmıyorum. Ben durmadan senden hesap isteyemem ki. Sana da, bana da günah değil mi? Senin de vaktine günah değil mi?
Bu sitemden sonra, Allah rızası için, gerçekten hizmetine güvenen, 3 aylık ADOBE CC temin edebilecek, 32 gün sonra 3 günde bir bana trial hesap atmayacak bir sağlayıcı arıyorum. Şirketimiz bünyesindeki tüm lisans alımlarını tarafından gerçekleştiririm. Yeter ki işine sahip, sözünün eri birisi olsun.